Kapcsolat
Az E-önkormányzat portál működésével kapcsolatos észrevételeit annál az önkormányzatnál tudja bejelenteni, amelyiknél ügyében eljárni kívánt. A bejelentését az önkormányzat hivatalos elérhetőségein e-mailen vagy munkaidőben telefonon teheti meg.
A bejelentésben minden esetben tüntesse fel vagy közölje a következő adatokat:
- bejelentő viselt neve;
- bejelentő e-mail címe, telefonszáma;
- bejelenteni kívánt esemény adatai
- nem működő, vagy nem megfelelően működő szolgáltatás megnevezése;
- esemény időpontja;
- hibaüzenet szövege (amennyiben rendelkezésre áll: kódja).
- elektronikus fizetéshez kapcsolódó bejelentés esetén a Fizetéstörténet csempén elérhető
- pénzügyi ügyazonosító adat;
- igazgatási ügyazonosító adat.
- elektronikus űrlap esetén
- az űrlap elnevezése, kódja;
- az űrlap pdf vagy xml állomány, ha le tudja tölteni.
A bejelentéssel élő ügyfél az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 5. § (1) bekezdés b) pontja alapján hozzájárul fenti adatainak, különösen személyes adatainak kezeléséhez a bejelentés megoldása érdekében.