Hogyan lehet az E-önkormányzat portálra regisztrálni?

A regisztráció feltételei:
Az online ügyintézéshez a beküldő személynek 
  • rendelkeznie kell 
    • ügyfélkapus regisztrációval vagy
    • e-személyivel (és az olvasásához szükséges kártyaolvasóval) vagy
    • részleges kódú telefonos regisztrációval. 
  • Rendelkeznie kell értesítési tárhellyel. 
  • Nem lehet tiltott az Elektronikus ügyintézés a Rendelkezési Nyilvántartásban (RNY).
 
A regisztráció folyamata:
  • Amennyiben az E-önkormányzat portálra első alkalommal lép be, kattintson a BEJELENTKEZÉS gombra. 
  • Azonosítsa magát a megjelenő Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) felületen. 
    A KAÜ olyan teljes körű azonosítási szolgáltatás, mely a szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatásokban azonosít, és azt továbbítja a felhasználók, intézmények felé. A szolgáltatás magában foglalja az ügyfélkapus jelszavas azonosítást, valamint a Kormány által kötelezően nyújtott további személyazonosításokat: 
    • ügyfélkapus regisztrációt,
    • Részleges Kódú Telefonos Azonosítást,
    • e- személyazonosító igazolvánnyal történő azonosítást.
  • Az elektronikus azonosítást követően az E-önkormányzat portál bal oldali menüjében megjelenik a bejelentkezett felhasználó neve. 
  • Ezután fogadja el az Általános Szerződési Feltételeket. 
Így automatikusan létrejön az E-önkormányzat portál elektronikus ügyfél felhasználói fiók.

 
További információ: 

Vissza a Tájékoztató a portálról oldalra

Ugrás a lap tetejére