Milyen feltételei vannak a bejelentkezés utáni ügyintézésnek?
Az online ügyintézéshez a beküldő személynek
- rendelkeznie kell a KAÜ-regisztráció valamelyik formájával:
- ügyfélkapus regisztrációval vagy
- e-személyivel (és az olvasásához szükséges kártyaolvasóval) vagy
- részleges kódú telefonos azonosítás regisztrációval.
- Amennyiben űrlapot szeretne beküldeni, rendelkeznie kell értesítési tárhellyel.
- Amennyiben képviselőként kíván eljárni, úgy a következő oldalakon tájékozódhat az ügyintézés további feltételeiről és lehetőségeiről:
- HOGYAN TUDOK MÁS TERMÉSZETES SZEMÉLY NEVÉBEN ÜGYET INTÉZNI?
- HOGYAN TUDOK CÉG NEVÉBEN ÜGYET INTÉZNI?
- HOGYAN TUDOK CÉG NEVÉBEN CÉGKÉNT ÜGYET INTÉZNI?
- HOGYAN TUDOK EGYÉNI VÁLLALKOZÓ NEVÉBEN ÜGYET INTÉZNI?
- HOGYAN TUDOK INTÉZMÉNY NEVÉBEN ÜGYET INTÉZNI?
További információ:
- E-sziges és RKTA regisztrációval első bejelentkezéskor a tárhellyel nem rendelkező ügyfelek tárhely igénylésüket az alábbi elérhetőségen intézhetik.
- További információ a Rendelkezési Nyilvántartásról